به گزارش زیپو كالا یك مقام مسئول اظهار داشت: ثبت درخواست صدور یا تمدید كارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت بعنوان سامانه یكپارچه تجارت صورت می گیرد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محمد عباسی اعلام نمود: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت بعنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می گیرد. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، با بیان خبر فوق اضافه کرد: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی همچون ماده ۳ قانون مقررات صادرات و واردات، بند (ت)، ماده ۶، ماده ۳ آیین نامه اجرایی و مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرآیند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافت. وی ادامه داد: در گام نخست متقاضیان ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خویش را در سامانه جامع تجارت بعنوان سامانه یکپارچه تجارت انجام می دهند. عباسی تصریح کرد: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی بر مبنای استعلام از مراجع ذیربط توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه مربوطه بررسی و تأیید می شود. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان خاطرنشان کرد: بعد از آن نتایج استعلام انجام شده از درخواست متقاضیان به سامانه اتاق بازرگانی به صورت سیستمی ارسال می شود. وی ادامه داد: با عنایت به شرایط کنونی، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی از رجوع حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری نموده و جهت ثبت نام و تمدید می توانند به نشانی www.ntsw.ir رجوع نمایند.
منبع: zipokala.ir