به گزارش زیپو کالا، طبق گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت سیبا موتور مقام نخست و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
به گزارش زیپو کالا به نقل از گروه بهمن، طبق گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
شاخصهای اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو در ۴ حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.
بر اساس نمرات انتشار یافته، بهمن دیزل و سیبا موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکت ها» نمره ۸۴ را از ۱۰۰ نمره به دست آورده اند که متوسط نمره شرکتهای خودروساز سنگین در این شاخص ۳۶ است. اختلاف فاحش نمره بهمن دیزل و سیبا موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان داده است.
از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» هم سیبا موتور نمره ۷۴ و بهمن دیزل نمره ۶۴.۶ را به دست آورده اند.
در ارزیابی «وضعیت نمایندگی های مجاز» هم همچنان بهمن دیزل، رتبه برتر داشته و با نمره ۷۳.۹ مقام نخست و سیبا موتور با نمره ۶۹.۸ مقام سوم و میانگین نمره صنعت سنگین ۴۱ گزارش شده است. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها ارزیابی می شود.
این گزارش حاصل ارزیابی ۱۷ شرکت خودروساز، ۲۳۶ نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سنگین در سال ۱۴۰۱ و مصاحبه با ۴۶۲ هزار مشتری بوده است.
منبع: زیپو کالا