مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسكن: ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهر های کشور تأمین شده است

به گزارش زیپو کالا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: بر مبنای سیاست های وزارت راه و شهرسازی تابحال ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهر های کشور تأمین شده است.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه چراغ راه ما برای انجام وظایف مان در سازمان است، اضافه کرد: برای اجرای این قانون اقدامات خوبی در سطح کشور انجام شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تکیه بر این که اولویت اصلی این سازمان امسال اجرای پروژه های آماده سازی در کشور است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی متعهد به اجرای عملیات آماده سازی اراضی و سپس واگذاری آنها به مردم هستیم و هم اکنون عملیات آماده سازی حدود ۲۹ هزار هکتار زمین در کشور درحال اجراست.
وی بار دیگر بر تعهد سازمان متبوعش به اتمام پروژه های مسکن مهر اشاره نمود و اظهار داشت: مردم سال هاست در انتظار اتمام طرح مسکن مهر هستند و تنها در استان خوزستان بیشتر از ۷۷ هزار واحد مسکن مهر اجرا شده که بیشتر از ۶۰ هزار واحد آن به متقاضیان تحویل شده و ۱۴ هزار واحد تحویل نشده باقیمانده که باید هرچه سریع تر به پایان برسند.
مالکی با توضیح این که هدف از انجام این سفر استانی، پایش اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در حوزه زمین و مسکن بوده است، افزود: در این سفرها از نزدیک مشکلات استان در اجرای پروژه ها مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتیکه احتیاج به تصویب یا تسهیل موضوعی باشد، این امر به سرعت صورت می گیرد.

منبع: