برای رویارویی با روزهای سرد و تولید پایدار گاز؛ پالایشگاه های پارس جنوبی زره پوش شدند

زیپو کالا: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام نمود که باتوجه به نزدیک شدن به انتها تعمیرات اساسی امسال براساس برنامه زمانبندی شده، پالایشگاه های این مجموعه آماده ورود به ماه های سرد سال هستند.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلان اینکه باتوجه به نزدیک شدن به انتها تعمیرات اساسی امسال براساس برنامه زمانبندی شده، پالایشگاه های این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید گاز کشور آماده ورود به ماه های سرد سال هستند، اظهار داشت: با شروع نیمه دوم سال ۱۴۰۳ و نزدیک شدن به انتها تعمیرات اساسی و تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در سراسر پالایشگاه های سیزده گانه این مجموعه، همه موارد ایمنی با دقت هر چه تمام پیاده سازی و اجرا می گردد.
وی افزود: با تاکید بر توان، دانش بومی و استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاها و تجهیزات ساخت شرکت های دانش بنیان و بار اول در کشور توانسته ایم پالایشگاه های پارس جنوبی را برای تولید پایدار و مستمر گاز در نیمه دوم امسال و روزهای سرد آماده نماییم.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد: اقدام های مهم و اساسی پیش رو نیز با جدیت، کار گروهی و خرد جمعی برای عزت، آبادانی و چرخش اقتصادی کشور با موفقیت به عاقبت مطلوب خواهد رسید.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.