مدیركل دفتر بازرسی و نظارت بر كالاهای اساسی وزارت جهادكشاورزی: روند بازرسی بر اقلام تنظیم بازار تشدید می شود

به گزارش زیپو کالا، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: درصورتیکه شرکتهای بسته بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می کنند.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با تاکید ربر تشدید طرح های نظارتی وزارت جهادکشاورزی، اظهار داشت: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از جانب دستگاههای نظارتی اجرا می شود و متخلفان، مطابق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می گردند.
وی افزود: در جهت اجرای طرح «شمیم ماه مهر»، بازرسان جهاد کشاورزی با رصد نظارتی، توزیع گوشت تنظیم بازار توسط شرکت بسته بندی گوشت را شناسایی نمودند.
امرالهی، حجم این تخلف را قابل توجه دانست و اضافه کرد: شرکت متخلف حدود ۶۰ تن گوشت تنظیم بازار را خارج از شبکه رسمی توزیع کرده بود که بعد از شناسایی و اعمال قانون با ایجاد پرونده تعزیراتی به ارزش ۱۶۸ میلیاردریال به تعزیرات ارائه شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: درصورتیکه شرکتهای بسته بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان ضمن برخورد قانونی از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می کنند.

منبع: