هیجانات بازار با دامنه نوسان یک درصد فروکش کرد

به گزارش زیپو کالا، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: حفظ دامنه نوسان در محدوده مثبت و منفی یک درصد، میزان القای هیجانات به بازار سهام را به حداقل می رساند.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر محمود گودرزی، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گویی تصریح کرد: حفظ دامنه نوسان در محدوده مثبت و منفی یک درصد، میزان القای هیجانات به بازار سهام را به حداقل می رساند.
وی اظهار داشت: برای گذر از شرایط موجود و ریسک های سیستماتیک، بهترین گزینه همین اقدام بود.
محمود گودرزی، ضمن پشتیبانی از تصمیم هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بر مبنای حفظ دامنه نوسان بازار سهام در محدوده مثبت و منفی یک درصد اظهار داشت: با عنایت به شرایط حاکم بر کشور، حفظ وضعیت موجود برای بازار سرمایه یک تصمیم درست است.
گودرزی با تکیه بر اینکه حفظ دامنه نوسان در محدوده فعلی ضروری بود، اضافه کرد: تا ریسک های سیستماتیک مرتفع نشود، نمی توان تغییری اعمال کرد اما با تغییر شرایط، هم بورس و هم فرابورس پیشنهادهای اصلاحی خویش را در رابطه با دامنه نوسان به سازمان بورس تقدیم خواهند کرد.
مدیرعامل بورس تهران افزود: با عنایت به وقایع و شرایط رخ داده به نظر می آید ادامه روند کنونی منطقی است و فعلا تا رفع ریسک های سیستماتیک باید ادامه داشته باشد.