به گزارش زیپو کالا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: در امتداد حفظ حقوق مسافران سازمان هواپیمایی تا شنبه به نمایندگی ترکیش ایرلاین برای رفع مشکلات مسافرین و لزوم بر استفاده از هواپیمای پهن پیکر مهلت داده شد.
جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» از شروع ماه دسامبر امسال با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده است، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی با مدیر شرکت ترکیش ایرلاین در ایران تماس گرفته و بر لزوم استفاده از هواپیماهای پهن پیکر تاکیداتی شده، برای اینکه حقوق مسافرین خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری است.
وی اضافه کرد: بازرسان سازمان هم روز گذشته (پنجشنبه، ۲۹ آذر) در فرودگاه امام خمینی (ره) و دفتر ترکیش حاضر شدند و موضوع را از نزدیک بررسی و طرح موضوع کردند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در آخر اشاره کرد: گلایه های تمام مسافران درست و در امتداد حفظ حقوق مسافران سازمان هواپیمایی تا شنبه نمایندگی ترکیش ایرلاین مهلت داده تا مشکلات مسافرین رفع گردد.
منبع: زیپو کالا